2013年2月12日 星期二

清清清清清空~第二回合 不回購組

好懶地...隔好耐先寫文!!
屋企用晒好多貨!!太好了~~haha
其實都用晒成個月...不過真係懶得開post...sor!!



曼秀雷敦 控油潔面乳 50ml $16
有陣檸檬香味!!!佢洗走晒d面油!
keep住隔兩日用係會少左荳荳生!!不過真係會乾左d~
不會回購,因為覺得oxy真係好用好多!!!

water2 雙倍保濕潔面gel (紫色) $5x
係因為拿錯左...原本係想買爽膚水!!
呢個洗面gel用完唔會緊, 夏天用都幾舒服!
清潔度一般啦!所以只係平面洗下面用!
不會回購..加價貴左好多!

water2 爽膚水 (淺藍色) $5x
完全無佢所講的勁收毛孔同勁保濕!
只係一隻普通的toner. 我又唔會敏感的!
只係比我用黎diy mask! 反而會保濕d~
不會回購..加價嘛!!!

貝佳斯爽膚水 $3xx
我妹子買的, 用緊第三支!!
我用左半支走,因為佢轉用左生命水!
呢支保濕真係好好,rose味好自然!!又快吸收!
可惜佢貴..$3xx
所以都唔會回購!!!

optrex eye motion $33.x
己經回購左支大size的!!
我化妝時會畫眼線..眼影又畫得貼眼!
所以落妝時唔多唔少都會入左眼,
洗一洗會好好多!!會keep住用!!

oslee rose toner
因為平而買,,
but...無咩作用囉...保濕都唔係好得!!!
不會回購!!

oslee sleep mask
我唔like用sleep mask.因為太gel啦~~
呢隻我有少少拿..
不過效果一般....可能屈記的仲好用過佢!!
不會回購....

沒有留言:

張貼留言