2013年2月12日 星期二

下午茶之泰式美食

失落 H20 及 Cellbone..............= =
或者我應該險討下係咪呢期出文太少,甚至無出文....
so....大家努力啦!!!!

話說上星期日食左一個不平凡的下午茶!!!
約埋朋友兩個人去食野...我地兩個訓到好冕先起身...
午餐變左tea~~

佢話去食泰國野,帶左我去大埔大元村街市!!!
我好少去果度...因為實在唔岩路...

我只叫左個小食餐~
春卷+燒雞串


紅毛單冰

朋友叫左個炒金邊粉
仲叫左個椰青!!



呢間的價錢都唔貴$2x-3x都有個餐!!
味道我覺得都可以!!
老閶係泰國人啊~haha

可能我朋友成日黎幫襯..
佢同個老闆用泰文傾計....聽唔明....

沒有留言:

張貼留言