2013年2月12日 星期二

週未櫻花光療活化再生肌膚facial @VEGAS

今次第二次抽中facial的試用機會,
平時自己真係唔會去做facial, 連免費試做都唔會去試!!
所以今次可以有機會再體驗真係好開心~~~

做facial前一日己經打黎提醒我時間同地點!! so nice~
我預早左十五分鐘到達銅鑼灣VEGAS~

門口很閃呀~
全店以黑色為主, 燈光柔和!!
不過無咩音樂或者香味!!

間隔之間以門廉方式遮住~~

很快就有職員帶位,再填寫資料!
亦送上一杯紅棗花茶, 都ok好味!!清香~



好有星味!!haha~

之後就 Kylie 就同我講解一下今次的療程同分析一下我皮膚的情況!!
簡單講 易敏感, 泛紅, 下巴位乾, 毛孔粗!!

之後就帶去換衫!!
有一排的locker放袋, 去過幾次唔同的美容院. 多數都係直接係美容房內換埋衫的!!!

locker 連鏡~~
其實四周圍都係鏡!!

更衣室!!!
kylie有問我想要棉拖鞋定即棄拖鞋!! 讓客人的要求而有所選擇的服務都唔錯!!!
換好衫後就出返去沙發等美容師帶入房!!!

官網相片....= =唔記得帶相機囉..<---勁白痴!!

房間內裝修一般. 沒有華麗感覺!!
整潔乾淨, 燈光暗暗地, ok舒服!!!
但沒有香味及太細聲的音樂 (以為幻聽)

美容師carol,先講解全個程序,以及今次所用的護膚品!!
日本四強之列 NARIS 內含櫻花精華, 維化命A,E,等多種再生成份!!

全程沒有拍照所以要文字講講!!
次序我唔多sure,因為我半眠狀~~haha~

-洗面落妝: 起泡的洗面霜, 沒有乾緊感覺, 清爽得黎都ok乾淨!!
-用暖暖的蒸氣機, 令毛孔放鬆~
-修眉及針清, 美容師都好仔細!! 唔覺得痛!!
 再用上含消炎水的棉花, 涼涼地唔刺痛!!
-搽上唇膜, 肩頸按摩 都ok舒服!! 不過美容師隻手唔大, 我又肉厚!!haha~
-全面的按摩 ,呢個真係好正!!!
-搽Peeling再加導出機, 完全沒有刺刺感覺!!唔覺得好乾!!
-海澡軟膜 : 美白去印,保濕, 訓左一陣!!zzzz
- LED導入
-搽埋日霜就完成






之後就去返衫!!行前少少有三張鏡台!!有齊所用基本用品! 有埋浴室!!
仲有洗con用具~good~~
可惜要企無得坐!!
後面係其他療程的地方!! hair 療程~

之後就Kylie就帶我入小房講解今次的療程及感受!!並沒handsell~~
之後就離開了!!全程兩個鐘!!


療程後影的!!
感覺上白左, 所以d印較明顯...= =
去印效果都ok!! 面部皮膚緊緻,無咁浮腫!!
但補濕就一般!
後感:
濕洗面棉用熱水, 很舒服!!
多數地方都用凍凍的!!下下都話"少少凍"
地方好乾淨!!!
全程都感覺ok~

缺點::
感覺上不夠relax. 沒有香薰味及舒緩音樂!!
坐係沙發等時, 有個美容姐姐一直係美容房行仔果邊,好似一直瞪住我..= =
時常都有負責清潔的亞姐行黎行去!!
日霜很油!!!

沒有留言:

張貼留言