2013年2月12日 星期二

給你一種不一樣的清爽防晒

POND’S Flawless White
旁氏無瑕透白系列
明效透白防曬乳液 SPF15 / PA++
 
多謝theZtyle X POND'S,給我一個試用的機會!第一次抽中試用品,好開心!!我會用心去分享用後感~~
官方產品介紹
:Pond's Flawless White 明效透白防曬乳液,蘊含專為亞洲人肌膚而研發的VAO-B 無瑕白晳合因子,可抑制黑色素的形成及有助迅速淡化色斑、瑕疵,具多層次美白效能。
另外,其SPF 15 / PA++ 配方,可全面阻隔UVA UVB 紫外線,減低對皮膚的損害。質感清爽,可作妝前打底,而其Optics 成分則可淡化面上瑕疵
售價: HK$99.9 / 75ml銷售點: 各大萬寧、屈臣氏、莎莎及卓悅有售


兩星期用後感:首要,我拿用試用品後折開睇睇,幾鐘意個包裝! 一支長的支裝,唔係圓柱形果d.因為我間房桌面的位置唔多,呢支乳液佔的位置唔多,而且樽身水滴形,拿上手好合手型,在包裝上我好鐘意,顏色亦好女性化!!!加分加分~~
樽口好細,容易控制分量(我自己的話按兩下就岩岩好)質地唔硬,都幾軟身~淺粉紅色我覺得幾靚,有少少香味,我覺得可以接受!!太香的我唔會用!!因為我勁易敏感!!!!

當初一試時,推開都幾易,....啊???發覺好白!!!嚇左一跳, 難道會好厚???不過之後當你慢慢推開後,無左白色厚厚的感覺!反而吸收得好快, 唔會覺得油油或者笠笠的感覺!!超鐘意這個質地!!
有少少遮瑕~睇上面原本少少紅的手,搽左就白左少少~~



平日當作base用都不錯!!!出油都唔會好勁!!!如果化妝或者冷氣房內的話,我覺得乾左d!!至於美白效果又如何???我自己本身皮膚偏白,但紅印好多!!只用左兩個星期,效果都唔會太出~
整體黎講我覺得幾好用~如果防晒度數高少少就好d~~

今次的試用產品好適合我用~
希望下次有機會再抽中的話, 再同大家享~~


沒有留言:

張貼留言