2013年2月12日 星期二

爆炸頭料理好物

sis們的頭髮好多都係長款!
好少會短到男仔頭咁!!!我其實keep左好多年男仔頭!!
不過又想長返少少好睇d~不過真係好難打理!!
因為我有天然曲的煩惱...髮尾係會好乾的!所以要搽下野先可以貼服少少!!
短髮時我like用硬gel~~~謎!
家下到肩膀長度就唔可能用到咁硬....
用過好多牌子我覺得差唔多~

前個月用左呢支造型gel, 覺得真係好好用!
而且香味仲係甜甜的apple~唔係果種好假的膠味!!!
LUCIDO-L 造型gel (彈性曲髮) 200ml $32.x (萬寧特價)
已經用到差唔多,所以買左多一支!!

產品介紹:
用於乾髮或半乾髮,中長髮者可按1-2次取適當份量。
均勻塗抹髮上並加以搓揉、抓握,塑造具彈性的波浪曲髮造型。
含修護成份(Panthenol),令秀髮健康潤澤。

起身果時個頭......除左爆炸頭之外..無咩形容詞..
如果唔搽野單用水, 一乾左又會爆開...相信有sis見過.(之前k牌workshop時..= =)
我個頭己經夠圓..仲要爆個咁的頭真係.....OTZ||||

(SORRY..岩岩起身只化左少少妝....= =)
每次用都會按兩至三下!!

搓均係手掌之後再抓握頭髮, 呢個方法可以令佢有造型之餘又有彈性!!
令毛躁貼服~全日都keep到好自然~


用後感:
呢支gel 真係好好用, 價錢又平!!
介紹過朋友用過都讚!!
朋友問過我仲咩唔用直髮造型???
我都有諗過..不過我本身係曲的..用直髮造型有咩用.好快又曲返..
勉強無幸福嘛~haha
所以用造型都要用返岩自己髮質的先得!!!!
喜歡就推一推啦~~haha

一篇: 如藥膏般的有機晚霜 (按我入)

沒有留言:

張貼留言