2013年2月12日 星期二

VINCH 海洋礦物數毛孔mask

呢個mask係前日係屈記買的!!!
因為得閒所以呢排成日行屈記同萬記~~
見佢咁岩特價$4.9 就買黎試下~~
我的性格...唔知死係咁買唔同野去試..
so...屋企都唔少未用的mask...汗!!!

出完街返屋企洗完面, 搽少少野就用呢個mask~
先聲明..我得閒先會咁搞..
懶起上黎..洗個面就唔理!!

呢個mask精華液都幾多!!
張紙都好貼面,唔厚~都幾舒服~

我用左15min..好似唔止...
用完我覺得都幾濕!!!但少少立~
一個鐘後...出油..好立!!
所以我去左洗面.....= =
教訓係我唔可以留精華液係面度唔理囉~

人地話我皮膚好...但只係表面..
我少生暗瘡姐...= =
但毛孔勁粗......and 油..
 

沒有留言:

張貼留言