2013年2月12日 星期二

法國倩肌 - 士多啤梨保濕軟膜

最近皮膚乾到飛起,,,尤其是下巴成日乾到起晒皮~
上妝後仲乾, 所以日日都要做保濕mask先好少少!!

屋企的mask幾十塊, 不過九成都係paper mask~
雖然好方便, 不過有時又想轉下其他唔同的mask!!
前幾日係附近商場的化妝小店買左軟膜粉!!
平平地又幾好玩!!

呢隻牌子都有好多sis用過!!不過我就又用過!
$10 3包!!唔貴~
我豪用的,所以一包用兩次!!
可以用清水/蒸餾水開,不過我就用屋企的平平toner開!!!


先來個素顏, 洗洗塊面!!!..唉..毛孔勁粗....= =




我自己會用多d水開,因為太少水會一粒粒粉,好難溶!
跟住就係咁搞搞搞!!變到好似雪糕狀!!


呢個時候要快速地達晒上面!!厚厚咁達!!
唔洗靚,,總之要達晒成塊面!!
之後先批返平去!!haha~
因為乾得好快的!!!唔可以慢慢批靚去~~
我會沖涼前搞, 涼沖十五至二十分鐘後就可以批走!!
呢隻mask我覺得幾好,佢真係可以一塊咁批走!!haha~好好玩!!


效果我覺得無想像中咁保濕, 中規中矩!!
(請無視泛紅....幾年都係咁樣..己經放棄啦...= = 唔紅腫都算啦!)


但佢係淡粉紅色有士多啤梨香味!!好舒服, 用完後唔會乾緊~
我皮膚敏感的人都無咩問題!!間唔中用下都幾好玩!!haha~
另外仲有兩款唔同的軟膜,下次再講!!

沒有留言:

張貼留言