2013年6月17日 星期一

Dr.G 全新Total Active全效活能系列

記得第一次得到SASA試用都係Dr.G的護膚品, 產品效果相當好, 令我對呢個品牌有更大興趣,
期間都買過佢的化妝品同護膚品用!!兩年之後又再遇上Dr.G的新系列啊~


最新研發的全新革命性Total Active 全效活能系列,適合不同肌齡及肌膚類型使用!
一站式排毒 ● 亮肌 ● 保濕 ● 改善膚質 ● 增加肌膚彈性


一盒四件的旅行裝, 可以一併次試晒, 岩就可以去買貨裝試下~
遂件同大家分享啦~

充滿韓文包圍的旅行裝~XDD

全效活能能量化妝水  $212/ 130ml (旅行裝 30ml)
功效:即時舒緩、保濕,能長效補水,同時抗衰老,令膚質更柔滑,帶來明淨膚色。
主要成份:北極水、Aquaxyl、植物酵母萃取(維他命A,C,E及P)、發酵草本複合物



就咁睇個包裝真係好似玻璃, 但其實只係透明樽~XD
因為係液體, 包裝上要加D保險防漏!!!

使用方法:早晚潔面後,取適量沾於化妝棉,然後輕輕塗於面部及頸部至完全吸收。



倒出黎係透水液體, 唔好似為係紅色啦!!
好鐘意佢的香味, 有D似BB沖涼的花香味, 好舒服, 保濕唔錯, 皮膚吸收得好快!!
用濕濕的化妝棉印下面,感覺水份快速滲入皮膚, 同時又可帶走皮膚表面的角質或污濁~
同時可以當MASK用, 上妝前敷5MIN, 令個妝更貼面~

全效活能膠囊精華液 $356/ 35ml (旅行裝 5ml)
功效:以珠光微囊包裹高濃度維他命,能預防色斑及防止過多角質形成,同時保濕、緊緻、抗皺、抗衰老、改善膚色,為肌膚充電、築起保護膜。
主要成份:維他命B3、羥基積雪草甙、印加深海魚油、Kombuchka™


見到那粒小小的珍球色高濃度維化命~~

使用方法:早晚潔面及爽膚後,取適量均勻塗於面部及頸部,接續塗上面霜。

質地好水水, 同樣的香味, 好舒服, 推開薄薄的一層己經足夠!!
珍珠色的維他命粒粒會自動溶化, 螎入精華內, 感覺很有趣,
保濕力立即見效, 而且唔會覺得好痴立立或者拉緊感覺,
唯一不足就係維他命粒粒密度太少了. 唔知係沉底定其他原因吧??


全效活能多功能面霜 $356/ 50ml (旅行裝 1ml)

功效:一款可改善肌膚任何問題的全能乳霜,能24小時長效補水保濕,有效緊緻、抗衰老、刺激膠原蛋白增生,柔軟肌膚、注入活力,全面強化肌膚屏障及解決任何問題,有效整體改善膚質。
主要成份: Hyalurosmooth、山茶花萃取、Extramel C、海洋植物精華

原本係想裝落小樽仔用, 點知1ml真係少到不行~汗!!




質地感覺好厚身, 但香味唔錯!!

使用方法:於早晚使用全效活能膠囊精華液後,取適量塗於全臉,輕輕拍印直至完全吸收。

其實都唔洗話輕拍, 基本上少少的份量己經足夠全面用,
因為質地厚,所以唔洗搽太多, 我呢種乾乾的皮膚, 夏天都用得, 如果油性皮膚就唔得了~~
皮膚唔會有層油係面, 唔太立, 全個系列我最鐘意呢件, 可惜得1ml, 最多兩日就用完了!!




全效活能雙重BB霜 SPF50+PA+++  $280/ 50ml (旅行裝 5ml)

功效:集多效精華、防曬乳及BB霜於一身。有效防曬及阻礙黑色素形成的同時,能讓肌膚即時柔滑亮澤、明淨緊緻,並有效抗皺,為肌膚保濕、舒緩。
主要成份:馬齒莧萃取、熊果素、腺苷、葛棗獼猴桃



使用方法:於基礎護理後,取適量塗抹於全面,均勻推開及輕印,能調節及均勻膚色。
BB cream 唔洗多講, 日日用都知佢好唔好用, 我用過呢個牌子的兩隻BBcream,
係SASA買到的SAMPLE, 真係好好用喎!!唔厚又唔灰白~

同樣地, 呢支的效果一樣咁好, 我鐘意佢自然得黎又遮瑕, 尤其是遮我的泛紅同淡淡的色斑!!
色號又岩我, 唔會變灰暗, 又唔會好厚妝感, 而且控油唔錯, KEEP成日都OK!!!
細細支又可以用好耐喎~可以用十日呀!!!

整體四件產品我都係鐘意面霜XDD
BB Cream 我正在使用都超過一打, 所以鐘意都唔可以買住!!
香味我好鐘意, 唔假又唔太濃烈~
大家有興趣可以去SASA睇睇呀~~

http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378


https://www.facebook.com/amanareahk
要找我嗎??  kawaki_amano@hotmail.com




 

 
 

沒有留言:

張貼留言