2013年6月16日 星期日

BRTC◇◇嫩肌護膚精華+BB霜=嫩肌瑩亮BB修飾霜◇◇

最近韓國醫學美容品牌BRTC的神仙水嫩肌護膚精華The First Ampoule Essence打得火熱啊~
個個用後都有好好的評價~~燒著好多SIS的銀包, 因為價錢唔高, 效果又比得上歐美大牌的產品!!!

今次再黎個火上加油, 重點利用Blue Phyto Complex™與高達30% Fermentox™的「神仙組合」
首創集合護膚精華及防曬修飾霜於一體的非一般BB霜~~

全新嫩肌瑩亮 BB修飾霜The First Ampoule B.B Cream一次過發揮8大效能,能即時修飾粗糙暗啞肌膚,明顯淡化瑕疵,均勻膚色,改善膚質,賦予肌膚健康光澤~

同系列仲有兩款新產品一併推出, BRTC貼心地推出BOX SET~
嫩肌瑩亮 BB修飾霜套裝




第一步: 嫩肌瑩亮 BB修飾霜 45g

主要成份及功效:          
專利酵母配方Fermentox™ 30% (綠茶、蒲公英、糙米): 強效抗氧化,紓緩鎮靜,促進水油平衡, 提升水份,增加彈性,改善膚色,淡化皺紋
Blue Complex™ (璃琉苣、矢車菊、薰衣草、洋甘菊): 保濕、紓緩,高效抗氧化,改善皮膚乾燥及敏感。
菸鹼胺 (維他命B3衍生物) :抗炎、促進微循環
蜂蠟 :滋潤、抗菌。
腺苷 :淡化皺紋
苛苛芭油、鯊烯: 滋潤保濕

嫩肌護膚精華The First Ampoule Essence 含專利酵母配方Fermentox™ 95.3%
嫩肌瑩亮 BB修飾霜 則含有專利酵母配方Fermentox™ 30%, 整整加入三分一酵母配方入化妝品!!
使用方法:於基礎保養後,取適量均勻塗抹於肌膚上~~
特別適合暗啞、粗糙、疲倦、毛孔粗大肌膚使用

質地一D都唔似用開的BB CREAM, 好似雪芭咁,又滑又輕!!!
推開後明顯保濕力高, 而且遮瑕力都唔錯啊~

好多斑呀~~~(無奈!!!)
最近大愛的平腳粉底掃, 可以好快咁推開粉底, 又薄又貼, 岩晒我呢D要遮瑕又毛孔大的人!!!
夏天唔太鐘意用手搽, 感覺會好厚身, 而且好熱~XD


基本上己經可以唔用遮瑕膏都得, 效果好自然, 又唔會起乾皮!!
毛孔變得唔明顯啊!!! 黑眼圈都遮左六七成~~

第二步: 完美修飾防曬BB粉餅 5g SPF40+ PA++

可作平日補妝用, 亦可當補防晒, 因為防晒都有40度!!

超可愛的迷你裝, 放係手袋拿出街超級方便!!!

小小的一個方盒子有兩層設計啊!!!

第一層係粉餅, 第二層放置粉樸, 仲附有小鏡子~
因為係套裝, 唔知佢有無色號選擇呢??

雖然小巧, 但粉樸的質地幾好, 抓粉手唔錯!!! 壓印粉餅可以增加遮瑕效果~~

BB cream後就可以直接用佢定妝, 我夏天唔想太厚妝感, 所以會用掃上粉餅!!

薄薄地掃幾下打圈己經得, 唔需要太多, 皮膚稍出油時, 妝容會更貼更自然~
一個簡單方便的底妝己經OK, 兩個步驟完成!!
之後可以用化妝品~

我平時用開的化妝品~~呢D都係夏天岩用又唔快出汗出油!!!
唔係好多野樣, 不過己經足夠化個全妝~

--------------- 時間 15min 分隔線 ---------------
反正我都唔係靚女又唔係化妝高手, 所以唔洗講化妝步驟XD
次次都咁上下啦!!
今次畫個眼線妝~~

可以出街了~~要做足防晒啊!!!

--------------- 時間8HR分隔線 ---------------

到夜晚返歸, 因為出汗, 個底妝都己經浮浮地, 但都仲KEEP得幾好!!
眼妝都溶了!!!
呢個時候就用佢~~

第三步: 速效完美卸妝露30ml

質感輕柔軟滑,快速卸除彩妝,同時去除角質,使粗糙暗啞的
肌膚回復生氣,更見通透亮白,用後肌膚清爽舒適。

衛生關卡~~

我原本以為佢係啫喱狀, 點知係好稀的啫喱水~
透明無咩強香味~~


使用方法:取適量在皮膚上輕輕打圈按摩至白色(避開眼、唇位置),然後以清水洗淨。
發覺佢要用好多先得, 有少少似落妝油咁, 推到白色!!!

基本上佢係一支專清潔底妝的產品, 針對含油份的粉底類, 所以眼妝的防水化妝品係落唔走!!
用清水洗面後, 都幾清爽唔會油,唔會乾緊, 可惜潔力唔夠!!!

整套產品我覺得好好用, 我基本上係日日用BB CREAM, 其實一試就知岩吾岩我用,
呢個系列真係好保濕, 推薦鐘意用BB CREAM的人啊~~

http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378


https://www.facebook.com/amanareahk
要找我嗎??  kawaki_amano@hotmail.com

 

沒有留言:

張貼留言