2015年2月21日 星期六

藍色奇蹟★★OLAY★★強效保濕組合

我一向都是OLAY用家, 用過不少OLAY的產品,
今次好開心成為生活家的試用團, 仲可以試用到OLAY的護膚產品,
Olay 水漾肌底精華露 及 Olay長效保濕凝露

一睇藍色的包裝就知道係保濕系列, 我用過當中的SEEPING MASK, 真係唔錯架~
今次這兩件產品又點呢~~


OLAY 水漾肌底精華露
蘊含尊貴成分SUPERC-ELL前導因子、棕櫚酰五肽-4 (Palmitoyl Pentapeptide-4)、烟酰胺(Niacinamide),
質地水潤透薄,深層滲透肌底,加速護膚精華的吸收與修護,誘發導入式滲透效能,
令後 續護膚品能直達肌底。高效保濕,維持肌膚長效水潤,使肌膚舒適柔潤,使肌膚散發平滑柔嫩的水漾光采。


通常精華只有30ml, 大概用5至6星期, 這支有40ml呀, 可以用足兩個月啊~~


有自動泵啊, 每次開關會自動扭開, 剛好是一次的使用量, 超方便啊!!


質地非常水潤, 帶有香料成份, 如果對香料敏感的人要留意啊,
推開後超級水, 沒有顏色, 皮膚好快就吸收了~


有時乾燥時我會搽兩層, 加強保濕力!!
滲透力好快, 即時會覺得毛孔收細, 有彈性, 用後兩星期, 沒有敏感及脫皮出現~~
我喜歡朝早使用, 尤其上妝前, 令妝容更持久貼服,
而且不會起擦膠碎~


Olay長效保濕凝露
長效保濕凝露蘊含聚水能量因子 (天然植物聚水精華及水凝維他命 B3) ,
能深入肌膚底層,迅速強效補水鎖水,盡情享受源源不絕的水漾動力!啫哩狀質地,令肌膚清爽無負擔!


藍色的啫喱狀在市面有很多, 這款又有甚麼不同呢~~


打開後有一個小蓋子, 因為質地流動性, 所以有個小蓋會方便D~


很美麗的藍色啊!!! 帶有同樣微香, 半透明乳白色, 藍色是化學色素添加, 但對皮膚不會有影响.


質地有少少潤, 唔會推開就變成水~~


使用後皮膚會變得好滑, 應該有矽成份吧~~
感覺會變成一層膜包住皮膚, 鎖住皮膚水份, 令皮膚唔會咁快乾~
呢款我鐘意朝早用, 夜間就覺得唔夠潤,
夜間我鐘意用OLAY的SUPER CREAM!!!
大家有興趣試下質地可以去各大分銷售看看啊~~

產品及資料由OLAY P&G生活家提供


本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如希望獲得更多有關產品資訊
請自行聯絡該品牌查詢



沒有留言:

張貼留言