2013年4月28日 星期日

醫學級防曬POWER❤ 無懼顴骨曬出斑❤ Neutrogena ❤ 細白活肌防曬隔離乳❤ ...

"防曬Work唔Work,不是看SPF,而是看……您的顴骨位! "   <---樂基兒每日不停地洗惱

其實都唔洗話特別發現, 因為面形的關係, 顴骨位皂突出, 太陽晒落黎, 呢個位咩都受晒!!!
所以出斑的位置都係第一名!!!


全新Neutrogena Fine Fairness Clinical 醫學級美白防曬乳 SPF50+ PA+++
首次革命性加入醫學級Vital-ion離子美白能量,將獨有唔break 的皇牌Helioplex 防曬科技 Power-Up﹐
不只抗陽光分解,連最易黑的顴骨位,都3倍鞏固防曬 。
將唔break 嘅 Helioplex Power-up 到醫學級, 點曬顴骨位都唔怕出斑啦!

Fine Fairness Clinical UV 醫學級美白防曬乳 SPF50+ PA+++  $159.9/ 30ml
今次的產品獨特地方係加入左離子美白, 就係Neutrogena兩種產品的結合!
全球獨有的皇牌Helioplex 防曬科技 - 有效抵抗陽光分解,連最易曬黑的顴骨位,都能提供3倍鞏固防曬 。
醫學級Vital-ion離子美白能量 - 加速代謝,有效美白及淡化色斑

買任何產品都要睇一樣, 就係生產日期同使用日期~

Neutrogena的皇牌Helioplex 防曬科技, 係令我鐘意佢的唯一原因!!
但唔係每支Neutrogena的含防晒產品都有呢個成份,要留意啊~
之前的bb cream就無~~
Helioplex是一種先進的抗陽光分解科技,原理是當肌膚長時間暴露於陽光下,其DEHN穩定劑能包圍及保護着防曬成分,令其成分不易被陽光分解,可說是SPF和PA以外的第三個防曬新基準。

外表同之前的bb cream一樣包裝, 有30ml~
樽身係珍珠白, 閃閃地幾靚!!!每日使用足夠用一個月至個半月!!


個人都幾鐘意呢個泵裝, 非常易控制份量!!

泵出黎果時好奇怪, 原來係淡紫色架, 唔係平時常見的白色~~
紫色可以調色, 去黃暗!!!
質地輕柔, 少少似雪芭杰身, 都幾易推開!!

搽上面之後, 有少少調色效果, 對我呢d泛紅又多斑黎講都無咩用!!
不過都有均勻的效果!!
平時我用防晒都有一定份量..睇我咁多斑就知啦!!

平日唔洗返工, 我就會先搽防晒, 十分鐘後會再搽cc cream,再用碎粉, 畫條眉就出街!!!

用後感:
首先50度防晒我係一定的, 買任何防晒都一定最少要50先會考慮~
Neutrogena 細白活肌防曬隔離乳就岩晒我胃口!!
之前用過Neutrogena的其他幾支防晒, 質地我覺得偏厚都偏油,
雖然防晒力有說服力, 但我都只會戶外活動先會用到!!
但呢支就可以放心日日用, 防晒會油係正常, 不過呢支我落左碎粉/蜜油後無點出油,
感覺都算清爽, 而且價錢好平,
夏天要有好防晒, 真係值得入手一支!!

感謝你睇到最後, 請推一推支持下啦!!
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/

http://www.fnb.hk/blog/16516

http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378
MAIL BOX : kawaki_amano@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言