2013年4月28日 星期日

Biotherm藍鑽緊緻修護精華

最近BIOTHERM的藍鑽緊緻系列廣告超強勢,電視報紙,雜誌燈箱廣告,網上平台等,可謂撲天蓋地,不停將這個新產品值入消費者腦海內!

就快到熱熱的夏天,陽光海灘, 時常留意護膚的人都知多數品牌都推出應節的防曬,美白或保濕產品, 不同新配方新科技等,但BIOTHERM反而推出緊緻產品,到底有甚麼原因??
明白BIOTHERM藍鑽緊緻系列的新定位就會知點解,今時今日的時代女性,加上科技進步, 漸漸對護膚品有另類要求,要一支有產品幾十個功能!!BIOTHERM研發BLUE THERAPY就係滿足女士係護膚上新要求: 抗老化~夏天無論我地幾防晒幾保濕都會受紫外線影响, 呢類外來因為佔皮膚會老化80%,
我地可以令老化皮膚重生嗎??原來只有20%是不可改變,即是可以修復返5成以上~
BIOTHERM透過獨特科研,全新BLUE THERAPY 能於4星期內修復累積高達至8年的顯著肌膚老化跡象,重點改善肌膚的緊緻度、暗啞及皺紋。

Biotherm BLUE THERAPY SERUM 藍鑽緊緻修護精華 $560/30ml
成份:AFA 束絲藻、楔基海帶萃取、PTP溫泉有機活性因子
功效:高濃度的 AFA 束絲藻及浮游生物萃取,有效激活再生、抵禦壓力、緊膚、減淡皺紋。PTP 溫泉有機活性因子更為皮膚提供舒緩保濕和強化肌膚功效。白金色精華液蘊含珍貴的珠貝母成分,即時提升肌膚光澤。



4星期,功效顯著*
    •    肌膚回復飽滿:89%
    •    膚色更明亮:94%
    •    膚質更柔滑:97%
*40位女性,亞洲肌膚,使用4星期後的臨床測試

最近好多產品都推出呢個泵裝, 比之前的滴管裝美觀, 但我覺得更易壞~汗!!
樽身好重, 眼觀以為係膠, 但其實係玻璃, 而且有重量, 所以使用時要小心擺放~
樽身都印得幾靚, 有幻彩藍冋漸變~~國際品牌嘛, 有不同的國家文字啊~
缺點就係唔知會唔會泵到底!!!



用輕力按下, 就會泵到精華~~
我唔太鐘意呢種包裝, 每次泵好少量!!! 如果壞左真係會泵唔到一滴~

試過好多次, 發現每次泵的份量都係呢個高度~
都算係岩岩好可以搽全面!!!

顏色係淡淡的乳白色, 質地偏稀, 但未算好水~
藍鑽藍鑽,睇落去係超幼細的閃粉, 搽上面會有光澤感~
香味太過濃, 都算係Biotherm的特點, 所有護膚品都有重香味!!
第一時間開樽, 企係身邊的朋友都聞到香味....未免太強呱..佢話似香水..汗!!!

就咁係手推開都幾保濕,舒服~~聞唔到有酒精味, 可能香味太強XD


燈光問題...變色了..PS唔到..= =
早晚TONER後使用, 每次一泵, 推開至全面, 再輕按至吸收!
吸收得都好快, 係面上按壓時唔會痴立立, 皮膚感覺唔錯, 變得有彈性!!



得閒可以按摩一下!!XD
針對唔同問題, 有唔同的手勢!! 我個人鐘意緊緻動作!!

用左十日, 皮膚目視唔太覺有好大改變,
始終時間用得好短, 但會FEEL到皮膚彈性有增加, 有光澤感~
但毛孔無點變. 一樣大!!
緊緻度唔太明顯, 如果就咁搽上面就只會係一支保濕精華, 要明顯相信要配合好的手勢!!
女人唔可以懶呀~~
用量唔多. 30ML一支都可以用一個半月, 價錢以精華黎講都可以接受, 有套裝當然最好啦!!
不過建議先去拿包試用裝先, 因為香味太重, 易引起敏感啊!!!

感覺你睇到最後, 請推一推支持下啦!!
http://aman.theztyle.com

http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/

http://www.fnb.hk/blog/16516

http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378
MAIL BOX : kawaki_amano@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言