2013年10月26日 星期六

DREAM SKIN Pore Clear零毛孔蝸牛系列★三件產品★三種享受★

DREAM SKIN的蝸牛系列我用過精華水, 真係唔錯~
原來佢蝸牛系列都唔同, 今次試佢的Pore Clear零毛孔蝸牛系列!!!
閒焗的天氣好煩, 皮膚容易泛油,角質層增生變厚,堵塞毛孔,令皮脂無法順利排出,形成黑頭和粉刺;
明明我唔係油性肌都爆左兩粒瘡!! 所以除左平日的清潔功夫要做好, 仲要定期做下深層清潔同埋去除層層死皮角質!!!
皮膚的老化角質會令妳的面部肌膚看起來更粗糙及膚色暗淡無光,
同時阻礙皮膚吸收營養,即使塗上再好的護膚品,亦徒勞無功~
DREAM SKIN Pore Clear零毛孔蝸牛系列的三件產品為此而出現~XDDD

韓國藥妝品牌Dream Skin備受歡迎的《Pore Clear零毛孔蝸牛美白系列》,包括「零毛孔蝸牛美白彈力洗面泡泡」、「零毛孔蝸牛美白清潔泥面膜」及「零毛孔蝸牛美白去角質泡泡」,集結三件Pore Clear產品,打造零毛孔美肌SO EASY!

零毛孔蝸牛美白去角質泡泡 HK$109.000/120ml

蘊含豐富的蝸牛分泌物濾液、綠茶、蘆薈及西柚等天然成分,只須20秒即能擦走老化角質,深層潔淨肌膚,預防油脂積聚,去除毛孔內的污垢、黑頭及粉刺,促進新陳代謝,有效美白膚色,令肌膚顯得光滑白皙,改善暗啞粗糙等問題,加速後續保養品的吸收。
主要成份:
蝸牛分泌物濾液 : 防敏、保濕、 美白、去痘印                             
綠茶 : 對抗自由基、抗氧化
蘆薈 : 紓緩及鎮靜肌膚、修護、保濕
西柚 : 去除肌膚老化細胞、平衡油脂分泌、穩定肌膚


雖然有香港代理, 但產品仍然韓國產造, 產品開封後12月內使用,
包裝係鋁鑵, 所以用完要記得回收呀, 愛美麗愛地球!!

樽口好似怪物蟲的口~XD

用之前要搖下佢, 樽口向下, 用力按就得!!!


泡泡雪白色, 帶微香, 密度都OK高!!!


輕輕打圈按摩,十幾秒就會起左好多碎屑!!!
再以溫水清洗乾淨就得,每週使用2-3次!!
感覺唔錯, 皮膚好左之後好滑, 唔覺得乾或拉緊,
打兩三圈泡泡己經消失, 平時用泡泡都係洗面的, 第一次用去角泡泡感覺好有趣!!
控制上有難度, 有機會吱太多, 如果一星期用三次好快用完一支~


零毛孔蝸牛美白彈力洗面泡泡 Snail Whitening Bubble Cleanser HK $ 109/120 ml

蘊含蝸牛分泌物濾液、斗蓬草萃取、歐蓍草萃取等活氧成分,深層潔淨,抑制油脂分泌,平衡pH值;
同時增加肌膚活性及彈力,收細毛孔,淨白膚色,令肌膚細緻粉嫩有光澤。
主要成份::
蝸牛分泌物濾液 :消炎、保濕、美白去印、平衡油脂分泌
斗蓬草萃取 : 軟化角質、收細毛孔 、美白肌膚、增加透明感
歐蓍草萃取 : 紓緩、修護 、對抗紫外線及環境侵害


有代理的好處係有中文解說~XD


潔面泡泡的噴咀唔同去角質, 呢款係似頭髮造型果D~


需要稍為用力按下先可以有泡泡!!
有時都會大力左, 按出過量!!



潔面泡泡的密度超高喎, 而且好結實, 又唔會預空氣變水!!


讓泡泡停留在臉上約5-10秒鐘,
用手稍微按摩臉部,再以清水洗淨。
佢的泡泡唔會按摩後就消失左, 會越按越厚, 似洗面膏咁, 香味唔會太過份,
清潔度唔錯, 而且保濕力幾好過水後都好舒服, 唔覺得乾, 好岩冬天用!!!

零毛孔蝸牛美白清潔泥面膜 Pore Clear Snail Whitening Clay Mask HK$ 159/100g

清涼且極易均勻推開使用的泥狀面膜,含有比毛孔更微細的加拿大皂土,能深入淨化毛孔,並有效吸附油脂,均勻膚色,塑造明亮肌膚。
從天然植物萃取的毛孔收斂淨化精華,可深層清潔毛孔內有害毒素,提升皮膚彈性,對油性皮膚更為見效。


主要成分:
蝸牛分泌物濾液 : 消炎、保濕 、美白去印、平衡油脂分泌
加拿大皂土 :吸附皮脂 、改善毛孔問題
碳酸鹽 :增加肌膚活性 、為肌膚深層注水分
毛孔淨化美白精華(柑橘萃取精華、佛手柑油和萊姆油) : 提升皮膚彈性 、美白肌膚
盒子打開後還有密封膠蓋, 保持MASK泥的水份!


面膜泥好唔同, 佢似濕左的海棉咁!!


推開後原來質地好CREAM, 延展性好高! 而且唔會有難聞的味道!!!


用內附的勺取出適量清潔泥面膜,將面膜厚敷在乾爽的臉上15-20分鐘,
佢會慢慢變乾, 再以微溫水洗淨。每週使用2-3次。


佢會吸走你多餘的油脂, 洗面後好清爽, 唔覺得乾緊,
不過洗果時比較煩, 最好有潔面棉幫手, 就咁用水沖走要花太多水同時間!!!
我偏乾的皮膚用都覺得無問題, 無嗱,無敏感, 超正喎,
因為用過清潔面膜搽上面幾分鐘都刺痛到不得了, 要洗左去, 塊面仲要紅晒, 要搽返蘆薈MASK先可以舒緩返!!
可以每星期KEEP住用兩次, 秋冬可以一星期一次!!!

三款產品己經推出左新包裝啦!!
有興趣就買黎試一啦~



產品及有關資料由dreamskin及ztyle.com提供

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~

https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.ubeauty.com.hk/member_blog/amanho/
http://weshare.hk/aman/

http://www.saladblog.com.hk/content.php

沒有留言:

張貼留言