2013年10月1日 星期二

◎換季大特集◎ 同步過秋冬

己經10月啦, 過左中秋就開始涼~
換季除左衣服, 飲食外, 日常用的護膚品,化妝品, 生活用品都要換一換呢~
向大家介紹幾款不同種類的產品, 大家一齊過滋潤的秋冬啦!!!

香港轉季天氣變化好大, 濕度可以下降50%咁多~
皮膚會特別敏感, 水份流失得特別快, 所以要搵岩適合自己膚質的!!!


marier Skincare
MARIER源自法文,意指「混合、混和」。Marier Skincare的產品成分來自法國,於韓國進行產品設計。
其在研製美容護膚品時,避免加入防腐劑及人工化學品,並以最頂級的成份,突破性的技術將精華素分解為激活劑與精華原液,讓使用者按自己的膚質混合調配使用,創新美容體驗。

Marier Skincare精華素系列,主要係因為產品蘊含好罕有的成份-由神樹龍血提煉出嘅精華
亞馬遜森林入面有種神祕嘅植物叫「龍血樹」,可以响極乾旱嘅環境下壯茁成長,而且壽命相當長,最長壽嘅樹齡甚至超過一萬年,因此被認為係地球上最具生命力嘅樹。
佢嘅樹液有令生命延續同自我修護功能,由於樹液係紅色,所以稱之為「龍血」。
Marier萃取呢種嚟自大自然嘅美容恩物,精心研發出一系列嘅精華素,可以重組肌膚密碼,激活肌膚再生,重拾年青幼嫩。

Marier Skincare Help皮脂調理精華 $2280  7ml x 4

 ◾有效地舒緩肌膚痕癢, 消除紅腫、乾燥和發炎等問題, 能平衡皮脂腺, 鎖靜肌膚, 增強皮膚的抵抗力, 活化細胞和促進新陳代謝, 補充水份和使傷口癒合, 令肌膚回復滋潤健康。
◾透明質酸, 維生素原B5, 尿囊素, 甘油, 酵母葡聚糖, 蘆薈粉


大大的盒子, 配方適合唔同需要;
特別之處係用戶可以自行調配激活劑同精華原液,為自己研製出最啱用、最「新鮮」嘅精華素
未用就可以玩一玩~XD


A : activator 賦活精華箤
S : serum 精華


將兩支S 以及兩支A加入真空樽內~~


之後用佢比的果支攪拌棒混和佢地~XD
攪拌棒的設計可以當按摩小棒用, 打圈按眼周促進血液循環~
再圈起製作年月日, 等你記得要維持住佢的新鮮!!! 非常貼心的設計啊!!!


盒子係真空的, 所以可以用盡每一滴精華!!!


輕輕地搽上、拍拍, 待吸收即可~
少少似乳液, 帶有微香, 不過好好推,
而且吸收得好快, 用左一星期感覺都唔錯!!!
我自己本身的血管有增生的情況, 所以好易紅及乾燥敏感,
呢款"HELP"非常針對性改善內分泌失調,紅腫及發炎等問題皮膚~
全系列有九種配方, 可根據需要而選擇, 怕轉季易感敏的都可以試下呢款!! 可以增強皮膚的抵抗力啊!!!


當然都要做好日常的皮膚保養啦!!
女生唔少得面膜!!!
最近好多韓國醫學牌子的功能面膜推出市面, 以前要去韓國或水貨店先買到, 今時今日好方便就可以入手!!!

Beauty Clinic Mediheal Essential Mask
Mediheal Placenta Revital Essential Mask:加入胎盤提取物,深入潤澤和滋養,令肌膚更亮澤健康
Mediheal Platinum V-life Essential Mask:蘊含納米、白金成分,能深入滲透肌膚,達至緊緻、立體V面



可敷15-20分鐘, 兩款面膜的保濕力好好, 而且精華夠多,
醫學品牌果然唔同D, KEEP到起碼兩三日, 上妝好貼面, 而且舒緩效果好好~
雖然價錢不能夠日日用, 不過一星期用一次都好夠!!!
我比較鐘意Mediheal Placenta Revital Essential Mask 盤胎素活膚導入面膜

因為佢專FOR 粗毛孔用~哈哈哈!!
而另一款白金V提升導入面膜, 任何皮膚都用得, 針對唔夠訓的疲憊人用~
想KEEP住用一星期2-3次就可以!!!



秋天大風吹, 吹走皮膚水份,
其次就係頭髮變得乾旱, 所以我會加強滋潤!!

韓國出品的摩納哥堅果護髮精油, 呢支排年特別多人推介的頭髮護理產品!!!!
成份:摩洛哥堅果油、維生素B5、荷荷巴油


100%純天然,以傳統手工製作
含有大量脂肪酸、維他命等元素
有效修復受損頭髮,增強頭髮彈性,並適合各種髮質, ECO-CERT認證


有真空封密, 唔有滲漏,
樽身比較重, 似玻璃做~XD


使用方法:
1.洗淨頭髮後,取適量塗抹於髮尾處,再將頭髮吹乾即可,不需沖洗,可使頭髮易乾且好梳理,免於吹風機的傷害
2.吹整造型後,取適量塗抹於髮尾處,可保護頭髮免於粗糙感


以前我咩都唔搽, 就咁吹乾個頭, 毛燥得很~~
之後用左摩納哥堅果護髮精油先再吹頭, 完全唔同晒~
雖然係油. 但係佢一D都唔會立, 無油膩味!! 感覺係乾爽的~~
N年前都用過護髮油, 用左一次都唔想用了, 成個頭好似GEL左咁, 油立立!!
呢支摩納哥堅果護髮精油用一次己經愛上了, 我夜冕吹頭時用, 訓醒後都係乾爽柔順!!
家下每日都要KEEP住用先安落~ 我極級推薦呢支護髮精油!!!

內在都要照顧埋呀~
唔少得口服的美肌產品!!!
cupal beauty switzerland collagen 瑞士膠原蛋白美肌精華

CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華的主要成分以最新科技提取自無污染的深海魚,
並以低溫噴霧乾燥技術提鍊而成,確保活性膠原蛋白精華能有效提升肌膚含水量及彈性。
主要成份: 獨特專利配方 Pro-NAGyl、膠原蛋白、輔酶 Q10 及透明質酸。

包裝內附小匙, 唔洗擔心份量過多或少!!!
一大袋環保又方便, 可以足夠一個月的份量~

味道方面我唔會話好好味, 不過都唔差
我試過加入水, 佢的橙味會濃D, 同埋特有的膠原味!!
都試過放入凍咖啡, 但變成有橙香味的咖啡, 怪怪地,
加係任何飲品都可以, 效果都係美肌嘛~
尤其秋冬天氣乾燥, 即使飲幾多水, 皮膚表面水份都好快抽乾, 所以內在加強令效果更加持久~
因為飲用時間唔長, 未有明顯的效果, 所以我會一直留意皮膚的變化~~

當然唔少得仲要有隨身帶的小物~紫花油~


一直以來我都認為亞婆先會用呢D藥油,
但慢慢好多人手袋都有一支以備不時之需, 撘車頭暈, 血壓低 都好岩用~
我公司的女同事原來都有唔少人帶係手袋啊!!
如果驚會太大陣味可以用呢款紫花油, 唔會話佢完全無味, 但都比舊式的淡少少!!
可以用黎點係患處, 頸,耳背等等, 或者可以放係鼻前聞下舒緩不適感!!
如果有小朋友更加要有返一支, 有蚊叮蟲咬,最適合袋定支紫花油傍身~~

一口氣介紹左五款產品, 希望滋潤到你的秋冬啦~

gooodapple.com舉辦的換季大特集有獎遊戲,大家請踴躍參加啦!
活動日期為2013年10月9日至2013年10月22日


產品及有關資料由該品牌提供
我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~

https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.ubeauty.com.hk/member_blog/amanho/
http://weshare.hk/aman/

http://www.saladblog.com.hk/content.php

沒有留言:

張貼留言