2013年7月8日 星期一

燒倍纖 Svelty◎◎腿の極緻 及 体の極緻◎◎輕鬆纖體 (下)

前十日試左控餐の極緻同埋体の極緻茶!!!
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=23641&do=blog&id=199708


之後的十日就試埋腿の極緻 及 体の極緻,比較一下效果!!!
減肥的人成日話最難減就係對腳, 一來水腫問題, 二來跑步或者運動, 都會今小腿變得肌肉腿~
我呢D成日坐OFFICE的人, 坐足八個鐘, 下身肥胖係多數人的問題,
所以燒倍纖推出左針對性的瘦腿產品!!!

腿の極緻 60粒

草木犀 : 天然通淋巴及促進血液循環草藥。
海藻精華 : 防止鹽份於體內囤積 。
85種野生草藥精華 : 配合各種草藥消除水腫。

針對粗腿原因: 血液循環, 吸收過多鹽份,水腫等等



呢款都有方便的包裝, 唔洗一大盒咁~

使用方法: 每天一次,每次2粒
呢款係4款中最大粒的, 不過唔洗一下吞一堆都幾好~XD

另一款都係丸仔
体の極緻 14天量

一盒三日份量, 入面有三小包

木立蘆薈 : 最高藥用功效的蘆薈品種,增強腸胃及臟腑功能,天然的通便及排毒成分。
活性乳酸菌EC12 : 每克含3兆個乳酸菌,比乳酪多出3000倍! 有效清除體內的毒素,快速達到纖體效果。
Pro-fiber : 從天然酒粕中提煉的蛋白質。強化消化系統,有效阻隔吸收油份,令你時刻保持玲瓏曲線!
日本前胡 : 倚日本沖繩沿岸生長,含有豐富的鈣、鐵、鎂及多酚。增強腸胃健康,為腸壁建立一道保護牆。
每天一次,每次4粒

總結::
試左4 款纖體的內服產品, 期間食過自助餐, 放題, 鐡板餐等等~
體重方面都無咩變動, 只係腸胃方便有改善, 其實都不太突出,
其實都要睇返自己的飲食習慣, 所以我開始變動餐單, 減少食油膩及甜品等等!!!

朝早食粟米片, 大大的一杯, 食到飽為止!!

或者可以飲杯大大的果菜汁/五青汁, 呢個的排毒效果好好, 如果唔鐘意菜青味, 可以混蘋果汁

LUNCH 唔帶飯的日子就帶沙律, 唔用沙拉油, 轉用原味低脂乳酪,
幫助腸道健康又好味!!
要減肥唔可以單靠減肥藥, 要全部一齊配合, 咁就可以完全發揮功效!!
大家努力啦!!

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~https://www.facebook.com/amanareahk

http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378
要找我嗎??  kawaki_amano@hotmail.com



沒有留言:

張貼留言