2013年7月21日 星期日

給我天然有機POWER ◎Nutriganics™ Smoothing Serum◎

The Body Shop - 當我還是中學生時己經火熱的牌子~
直到今日我都用過唔少產品, 不過多數都係沐浴露或身體用品, 香味選擇多, 價錢亦唔貴!
護膚品用過幾款, 效果半好半壞, 所以無長期用.
今次用到有機成份的精華素, 效果比我想像中好用啊!!!

Nutriganics™ Smoothing Serum 有機營膚幼滑精華素 30ml $329

這輕柔配方的精華素,有效增加肌膚活力同時保持幼滑,為吸收其他護膚品作好準備。
特別挑選以有機種植的植物加入成份當中,讓肌膚更健康亮澤。
主要成份及功效:
有機巴西棕櫚樹油--補濕修護
有機橄欖油--滋潤抗氧化
有機蘆薈--紓緩鎮靜

內容物有98%以上的天然物,完成品有15%為有機種植
The Body Shop 亦支持地球環保, 產品包裝都選用環保紙 (FSC)

根據產品的標籤上列明的成份比例,全部均符合法國ECOCERT COSMEBIO的規定,
只要產品上有呢個LOGO就一定係有機成份, 可以放心購買!!


產品開封後十二個月內使用, 不要放太耐啊!!
產品包裝上有回收LOGO, 記得用完後放入回收箱, 齊齊保護地球!!

產品係用真空式泵裝, 可以用盡入面的產品, 唔會浪費又夠衛生!

乳白色的乳液, 比較稀身, 容易推開, 質地輕柔

泵一下就足夠全面用, 輕輕推開,
皮膚吸收後好快, 唔會油立立, 感覺清爽~

使用十日後感:
皮膚變得柔軟細滑, 毛孔雖然未有明顯收細, 但感覺到緊緻,彈性輕微升提,
成份都係天然有機, 對我黎講無敏感情況出現,
而且有種獨特香味, 護膚同時雙重享受!!!
我個人都頗喜歡這個產品~

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~https://www.facebook.com/amanareahk

http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378

 

沒有留言:

張貼留言