2014年1月21日 星期二

派對新口味SOMERSBY有氣啤梨酒

剛過左的聖誕同元旦有無同知己朋友開PARTY??
唔多唔少都玩左兩三日啦!!
派對當然唔少得美食, 汽水果汁一定有, 想要更有氣分, 酒精飲品唔少得!!
我平時真係唔會飲含酒精飲品, 即使朋友話去酒吧, 去飲下吹下水都唔會去~~
唔係因為唔飲得, 而係因為覺得酒係唔好味的東東,
無論幾多人同你講, 唔苦架, 得酸味, 無酒品, 我都中招無數!!!
對酒精味真係好敏感!!
今年派對我竟然會飲左兩大支酒喎!!! 原因係佢真係唔似酒, 好好味!!!

Somersby 最近推出的Somersby Pear Cider 酒精濃度 4.5%

Somersby Cider 從廣闊果園的啤梨樹上,採用了最新鮮的啤梨,
壓榨成汁,再利用天然香甜的啤梨汁,發酵成 Pear Cider有氣啤梨酒。
整個釀製過程能夠將新鮮啤梨原來的香爽鮮甜味,完完全全咁保留 ,
細心品嚐下, cider 味道由清入甜,更有啤梨皮嘅青香, 極具層次感!





我平時連1%酒精都唔會飲, 但佢4.5%等同於啤酒,我竟然完全唔覺喎!!!!
Pear Cider有氣啤梨酒無任何添加人工色素,而且成份天然, 可以放心咁飲!!
樽身都有埋生產日期, 可以睇到佢幾新鮮!!


Pear Cider有氣啤梨酒特別適合女生飲,啊!!



原以為佢會係透明無色的, 其實都有有淡淡的清綠色,
而且超多氣泡, 樽蓋一開已經聞到清香的啤梨味!!



口感飲落好似汽水, 但味道偏酸甜, 當然仲會飲到酒精味,
不過佢的果香味蓋過左酒的苦味, 所以唔飲酒的我都相當受落~~
如果想佢更加好味, 可以落幾粒冰,
飲落去更加透心涼, 口腔一直留有甜甜的梨味!!!


除左酒吧之外, 好多連鎖便利店及超市都有得買呀~
未試過梨味, 可以先試一下另一款蘋果味, 我覺得佢似甜甜的蘋果汽水,
同樣都無酒的苦味, 就好似香檳咁~>V<
不過唔好因為佢味道唔似酒就飲太多啊, 佢酒精成份都唔細架!!!



派對要好氣氛, 不妨加返兩支好味的SOMERSBY有氣果酒~
未試過的更加要試下!!!



產品及資料由SOMERSBY提供

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~

https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.gooodapple.com/Amano
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.ubeauty.com.hk/member_blog/amanho/
http://weshare.hk/aman/

http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378

沒有留言:

張貼留言