2013年12月1日 星期日

★★收毛孔 ★ 勁補濕 ★ PTR青瓜啫喱面膜★★

有無人未用過PETER THOMAS ROTH呢個品牌??
應該唔少人用過, 或者聽過,
你又用過佢的皇牌產品未? 用過的話你一定會認同我的形容,
未用過的話你一定要留意啦, 或者你會一試就會返唔到轉頭!!!

我自己真係用過唔少GEL MASK, 台灣的凍膜, 韓國的蘆薈GEL, 英國的BASE FXXXXX,
今次試過美國PTR呢隻之後, 比較過真係覺得佢係最好用~
PETER THOMAS ROTH ( 簡稱PTR) 於1993年由 Peter Thomas Roth先生創立,世襲了家族對於護膚及spa的經驗,Peter Thomas Roth自小便流露出對研究護膚方法的興趣。身為匈牙利人,Peter於1993年創立自己的護膚品牌時,便利用當地傳統的經驗與技術(例如使用溫泉熱泥與礦物來舒緩肌膚不適),加入現代的科技與成分來研發高效及針對性的產品。
Peter創造護膚品牌的初衷起源於自己對有效護膚產品的追求,他想要尋找可以治療自己暗瘡、雀斑與細紋問題的護膚品。長遠目標就是要結合最有效的成分與最先進的科技。從品牌創始之初Peter就積極參與每一款產品的研發,而Peter Thomas Roth擁有獨立的實驗室研發及生產,令品牌於建立了16年後,研發並創造了不同系列創新的產品,包括無需醫生處方之果酸、強效治療暗瘡、淡化色素、草本美白、及穩定且效果顯著的維他命A、C、K 等產品,還有不同程度保護之防曬和日常面霜系列,這些產品讓PTR在業界專家中造成一股宗教式的狂熱。
由於產品性質天然溫和,成為紐約No. 1 護膚品牌,深得名人喜愛,連前美國總統Bill Clinton、Tiger Woods、Jennifer Lopez、Sarah Jessica Parker都是品牌的fans。
 
 

青瓜啫喱面膜 Cucumber Gel Masque HKD$460   150ML
青瓜啫喱面膜是一款可以深層補水的面膜,同時可用作睡眠面膜和眼膜使用。
 

含有青瓜、蘆薈、木瓜、甘菊、鳳梨等多種草本精華,可深層補水,鎮靜日曬後皮膚,舒緩皮膚的敏感症狀, 而覆盆子 (Bilberry Extracts) 則能抗游離基。
性質非常溫和,可在面部脫毛,外科微整容手術後使用。
面膜中含有的天然保濕因子(Sodium) PCA 具極速保濕功能 , 不但為肌膚極速注水,
同時亦含有具舒緩功效的草本精華,用後皮膚回復柔軟光滑。
適合任何肌膚,包括敏感皮膚;可每天使用。


扭開盒蓋, 仲有一個印有LOGO的防滲膠薄, 令你唔會一打開就周圍都係!!


透明的樽身都己經睇到入面好靚的綠色,
打開後更聞到微香! 陽光上的翠綠色好靚啊~


佢係啫喱狀, 但唔會好稀, 杰的程度似係面霜咁,
如果流質的會係用泵裝或者吱支裝了~
MASK係要咁杰先好啊~~~


一小匙的份量, 先試係手背上看看~
係樽入面好綠, 上左手都仲睇到綠色!!!


延展性唔錯, 推開後都覺得杰身,
唔會似韓國平價果D一推變水~~
而且唔會好快就乾化左, 10MIN仍好濕潤~


直接用上面, 我會全面用都只係用左三小匙, 比台灣的凍膜用少幾倍啊!
薄薄一層就可以, 如果想敷耐D或天氣乾燥可以加厚少少!!
PTR青瓜啫喱面膜佢唔會溶開化水, 所以敷MASK期間周圍走, 睇下電視, 上網, 睇書,
都完全無阻礙XD, 你知啦, 香港人好難定定訓係度~


10分鐘後, 及可見到皮膚上的面膜未乾, 仍好濕潤~
用濕的棉花抺走就可以, 唔會黏住皮膚好難洗!!

只需10分鐘, 皮變得得柔軟有彈性, 飲飽水咁樣充滿水份, 即時白左成個TONE
佢夏天冬天都岩用, 夏天可以放入雪櫃先用, 冬天用都好舒服, 之後搽面霜就可以KEEP住成日保濕, 不脫皮!!
近期天氣乾燥, 出街半小時皮膚都吹到好乾, 最適合用呢種緊貼皮膚的MASK,
無論上班前薄搽5-8分鐘都可以令妝容更貼面, 或者夜晚做10-15分鐘深層保濕都特別正!!~

未用過PTR青瓜啫喱面膜之前, 睇過唔少BLOGGER介紹,
都俾不少BLOGGER燒到變灰咁, 不過係萬寧見到要$460, 即時熄晒火~點解一樽面膜貴到咁...
不過網上商店就平一大截, 而且唔洗信用間可以直送到你公司, 又快又方便!!
就係之前推介過的VIOLA SKIN 網上商店~
會員售價只係$305, 比正價平左成$155!!!
一樽可以用三個月, 平均都係$100 一個月, 咁就真係抵返!!

另外大家記得之前係萬寧有賣的澳洲牌子 FORMULA10.0.6 ??
VIOLA SKIN 現在可以買到佢的產品了, 由洗面, TONER, 面膜, 暗瘡膏到鼻貼都有,
以前我用佢的TONER做導出, 效果比紅水好~
 有興趣就快D入網站SEARCH下啦~!!!!
http://www.viola-s.com/

產品及資料由VIOLA SKIN提供
我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~

https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.ubeauty.com.hk/member_blog/amanho/
http://weshare.hk/aman/

http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378

 


沒有留言:

張貼留言