2017年2月13日 星期一

【試用】暴飲暴食仲可以減到磅★★RED Burn★★火紅燃脂丸

係!我認食左好多野...原本已經肥左,經過新年假期後,應該會更肥,
一直唔肯上磅,但要面對現實,呢個世界就係等價交換~


盆菜都食左三次.... 團年飯又食三次~
認命上磅啦~~啊!!!啊!無重到喎~
真架~真架~真架~


點解?點解?點解?
(首先唔好嚇親,唔好深究我點解重左咁多,
亦唔好理我何解咁肥都唔去減....已經由180減到咁都算見得下人,
因為各種身體狀態問題,所以減得比人辛苦及慢。)

新年前收到試用邀請,
一款幫你選擇性減退脂肪既產品,嗯!無理由唔試啦~
RED Burn火紅燃脂丸 – Powerful Fat Fighter 銷售點:萬寧   標準價:$580
網絡上熱爆的瘦身產品之一,唔少人試過都有好好的評價,
我本身自己都有打算買兩盒試下,經常有折扣下,非常吸引。


成分:紅花(Safflower)萃取CLA、魚油、紅酒多酚、CoQ10

「RED Burn火紅燃脂丸」主力燃燒體內儲存脂肪,當中的主要成分紅花萃取CLA,多份臨床指出能有效減少脂肪,再配合高效抗氧化魚油、紅酒多酚、CoQ10, 能加速fat oxidation process,轉化脂肪,變成能量,令身型更加完美。

好多瘦身產品主要成份都是紅花籽油富含共軛亞麻油酸(Conjugated linoleic acid,CLA),
因為佢係一種天然對人體有益處的脂肪酸,兼具有脂肪酸的順式與反式結構。CLA可降低人體體脂肪與增加瘦肌肉組織,其機轉可能跟促進人體[脂蛋白脂解酶] (Lipoprotein Lipase)活性,增加體脂的燃燒與啟動脂肪分解功能有關。 


唔明英文唔緊要,最緊要識食~
基本:每日1次,早餐或午餐後服用2粒
特效:每日2次,早餐及午餐後服用2粒
[特效] 服用法 – 適合女士腰圍超過28英吋,男士腰圍超過33英吋;或心急減脂肪人士)


60粒 (每粒510mg) 一盒,同類型產品中份量都頗多,

我呢D重脂肪人士當然每餐兩粒,一盒可以食兩星期,
如果想KEEP FIT,基本一個可以食足一個月!!

採用革新液態度技術,能令有效成分迅速吸收,無障礙消減脂肪,
再利用Liqu-Sealing充填技術,完全呈現功能食品的天然性,
成分屬油溶性,因此適合飯後服用,吸收效果更佳。
3D封口無縫技術,提高安全穏定度及防潮保存功能,以簡單排裝設計,每排10粒,
易於攜帶,放入手袋裡,靜雞雞食完飯食兩粒都唔多覺!!



雖然有產品輔助你減脂,但你自己都要控制返飲食,
又或者節制返,唔係食咩輔助產品都無用,
我放新年假期前後,大致上都係三種早餐:
三文治+低糖豆漿/麥皮++低糖豆漿/大快活精選早餐

*記得起身要飲番一杯水,幫助身體排毒同補充水份*

午餐呢兩個星期其實我都幾放縱,新年假公司放左好多日,
加上假期嘛,有飯局有雀局,又懶得出街,
都有叫外賣,而且都頗高熱量的食物。
嗯....節制節制.....

下午茶有時會去飲茶,有時會食生果。
飲茶少沾漿汁,因為太多味精及油,
晚餐盡量清淡啦,因為新年團年飯同飯局食唔少油膩食物,
平日多菜少肉係必須要實行。

減肥呢樣野,先從飲食同埋運動入手,再用輔助產品幫你。
我一直有運動習慣,不過新年都係懶左好多,
十日假期只運動三日,不過得出黎的效果都唔錯,
比我想像中好十倍,原以為我會肥返五磅。

本身
RED Burn唔係排毒產品,所以無任何肚痾情況,佢減肥原理係減少脂肪囤積、增加肌肉比例、減低復胖發生率。
但最主要原因,在於降低脂肪比例,提升瘦肉組織含量,可以「增加基礎代謝率」。
不過唔好以為,只要食用CLA,就可以保持窈窕身材,
如果沒有定期「運動」,讓肌肉能生壓縮的作用,身體是不可能平白無故的長瘦肉組織的。
若有心搭配著每星期至少三次的運動,每次30分鐘以上,
再搭配RED Burn,可以有效的減低體脂肪與增加瘦肉組織,
就算體重沒有降下來,整體身材也會合身不少。

有人話服用過後會比平時易出汗,我又唔多覺喎,
可能家下係冬天,基本上跑步都只會提高體溫,又未去到出汗果種程度!!

未知一個月後整體會點,不過我會努力,
將產品發揮到最好效果,到時再報告多一次啊!!
希望到時整體望落會結實返D,
瘦身唔應該只追求減磅,要知道脂肪先係致肥的兇手,
所以減肥最終目標係減走脂肪!!

產品及資料由the ztyle提供

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如希望獲得更多有關產品資訊
請自行聯絡該品牌查詢


沒有留言:

張貼留言