2013年9月16日 星期一

好味又健康★★給關注膽固醇的城市人★★benecol

平時你有無留意自己食左咩野, 有無睇到食物標籤的成份,
有無定期身體檢查, 有無做運動習慣??
講真, 要做到唔易, 要有時間有耐性, 所以香港人好多都有都市病~膽固醇過高!!!


膽固醇過高是本港常見的都市病,都市人常在外用餐,多油少菜,亦缺乏運動,
容易令膽固醇積聚於血管內壁,導致動脈粥樣硬化,危害心血管健康。
中文大學內科及藥物治療學系湯寧信教授指:「心臟病是本港第二號健康殺手,去年逾6000人死於心臟病,佔比逾一成四。膽固醇過高同時會誘發血管疾病、冠心病、甚至中風,健康警報隨時響起。」
逾四成港人膽固醇屬偏高水平,而近年患者亦趨年輕化,情況令人擔憂,
他表示,港人有迫切需要降低膽固醇水平,愈早改善飲食習慣愈好。
講就易, 做就難囉~尤其改變生活習慣, 對一日工作十個鐘的香港人係無可能~

要係24小時抽時間出黎唔易, 但平時的飲食方面就可以輕易做到!!
倍樂醇突破性降膽固醇乳酪飲品,為忙碌的港人呈獻健康滋味之選,協助維持心血管健康。

全球超過30個國家、過百萬人飲用的倍樂醇,含植物甾烷醇酯,成份天然,產品榮獲歐盟認可,證實有效阻隔人體腸道膽固醇的吸收。


4pack 24支 足夠三星期每日飲用~
逾70個臨床實證發現,連續三星期,每日只需飲用一支含2克植物固醇的倍樂醇乳酪飲品,便能輕鬆降低膽固醇達一成。





臨床研究顯示,植物甾烷醇酯有助長期控制膽固醇水平,且無副作用,效果長達12至18個月。來自芬蘭的倍樂醇飲用方便,為繁忙港人提供方便及快捷見效的降膽固醇全新辦法。



高級註冊營養師林思: 「植物固醇與膳食膽固醇的化學結構非常相似,能顯著阻隔腸道吸收膽固醇,但一般食物只含少量植物固醇,要達到降低膽固醇的臨床療效,便須進食特製添加植物固醇的食物。」
正確的飲食治療及健康生活調節,能平衡好、壞膽固醇(HDL : LDL)間的比例,加強心臟健康。
 

芬蘭Raisio科技及研究總監Dr. Ingmar Wester指:「倍樂醇含獨有的植物甾烷醇酯,可阻止吸收飲食和膽汁製造的膽固醇。通過兩至三個星期的日常消耗,血液中的膽固醇水平已可降低半成至一成。於70年代,倍樂醇曾參與協助當時全球最高心血管疾病比率的芬蘭,急速降低當地患病比率。」
倍樂醇乳酪飲品可配合由醫生建議的藥物,進一步調低壞膽固醇的水平。


倍樂醇乳酪飲品特設草莓及藍莓兩款口味, 我個人偏好草莓味~
入口都係普通乳酪味, 唔會太甜或太酸, 易入口, 兩啖就KO, 好方便!
平時市場買的鮮果味乳酪糖份太高, 飲完個口腔仲有好濃果汁味, 太膩了~



因為要保持新鮮, 所以保鮮期唔會好長!!


呢款benecol細細支, 好味之餘, 又唔會有過多的糖份或者鈉, 仲可以幫你控制身體膽固醇,
唔可以當佢係藥物,  而係一種健康飲品~
最近每日都有出去快走或慢跑去減肥, 配合飲用天然倍樂醇,
自然促進心臟及心血管系統健康,有效及安全管理低密度膽固醇水平~效果加大!!

瘦的人
身體膽固醇未必一定低, 而肥胖的人更加應該小心關注飲食~如果你鐘意健康飲品, 又怕肥,可以試下benecol倍樂醇, 好味又唔擔心成份易肥,
各大超市有售 $69.9/6支



查詢電話 3150 8333    網頁 www.benecol.com.hk
1. The EFSA Journal (2008) 825, 1-13. Plant stanol and blood cholesterol
2. The EFSA Journal (2009) 1175, 2-9. Plant stanols and Plant Sterols and Blood LDL-Cholesterol
產品及有關資料由benecol提供

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~

https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php
 

沒有留言:

張貼留言