2013年2月12日 星期二

愛護你的唇 愛上ettusais

最近一年,身邊朋友的習慣影響,以及開始化妝, 令我需要去用潤唇膏!!秋季時候天氣乾燥,很多女性都會隨身攜帶一支潤唇膏,感覺嘴唇干了就抹一抹~但我自己從小完全沒有這種自覺或習慣, 隨得嘴唇乾乾的!!其實除天氣乾燥會令嘴唇乾, 空氣污染和環境都是主要原因!!不過有專家表示,過度使用潤唇膏會形成嘴唇對潤唇膏的依賴性, 為了預防嘴唇對於潤唇膏的依賴,最好每天使用不要超過兩次,早晚各一次比較適宜。
所以要找到一支好用的潤唇膏很難, 在市面上有不同牌子及不同功能的產品!我用過幾個街坊價的常用品牌, 都覺得一般!!雖然我對潤唇膏要求不高, 但心底裡仍希望找到一支好用的!!一了百了~haha
今次多謝thZtyle X ettusais唇部修護系列試用

令我感受到甚麼是唇膏!!

試用產品有兩支!! 水潤修護唇膏及唇部修護精華
!

唇部修護精華 $120 10g

豐厚潤澤的gloss treatment,同時長時間包裹唇部。預防乾燥、脫皮、猶如水嫩BB唇效果。

水潤修護唇膏 $120 3g

緊貼唇部、長時間鎖緊滋潤的treatment base。預防乾燥及脫皮,猶如櫻色的嬰兒嫩唇。

產品全部都標明日本製~

先來一個平時咩都無搽的咀咀~(我的咀形唔靚呀...

咩都無搽真係又乾又緊~

先搽修護精華!!!

再加潤唇膏!!!

之後咀仔舒服晒~而且keep得好耐!!!
用後感::::用過好多話係潤唇膏, 但用過後覺得似油唇膏多d~所以對於膏狀的潤唇膏無咩好感!!!迎住會係油多過潤~不過今次呢支修護精華我覺得真係潤, 潤得黎唔會油笠笠.
亦唔會有黏住的感覺!!
效果超級持久, 一日只需要補一至兩次都夠!!又唔會令到咀唇過份依賴!! 另一支水潤修護唇膏, 很喜歡幼支裝~常用到的都係粗身的, 會搽出界, 但幼支裝就好方便!!呢支護唇膏仲有少少閃粉, 搽上咀後自然得黎又靚又潤!!最讚就係有防晒~~所以時常用來補就岩岩好~~咁有好就會有唔好,總覺得貴過d,百幾蚊一支!!膏狀的潤唇膏要吱出黎要用d~haha~最後對兩支產品都好滿意~
多謝the ztyle x Ettusais 的試用機會!!

沒有留言:

張貼留言